Konsert J.LO pada hari 2nd December!

View previous topic View next topic Go down

Konsert J.LO pada hari 2nd December!

Post by ring531 on Tue Nov 20, 2012 7:45 pm

ingin tanya bahawa siapa kat sini akan pigi konsert J.LO pada hari 2 Disember ? i mmg teringin nk pigi tengok dia menari ON THE FLOOR la.. sexy tau! ishh, skrng x dpt pergi semua kerana takde $$$ lah.. sedih kat rumah seorang !



ring531
Noob
Noob

Posts : 3
Join date : 2012-07-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Konsert J.LO pada hari 2nd December!

Post by somboi on Wed Nov 21, 2012 7:50 pm

aiyo.. apasai pasai RM lu tak boleh pergi??? kalo itu, lu boleh manari macam J lo tak? kalo boleh, awak pose lah macam dia, angkat 3 gambar dan MMS ke 20000 sebelum 25th November ini... ei, kau boleh menang 2 tiket tu.. tak juga, kau mungkin akan dapat peluang melihatnya di Singapura, semuanya bayaran termasuk!

somboi
Noob
Noob

Posts : 3
Join date : 2012-11-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Konsert J.LO pada hari 2nd December!

Post by ring531 on Thu Nov 22, 2012 11:47 pm

i sudah hantar 3 gambar dlm MMS ke 20000.. semua tu nampak mmg hebat dan sexy.. harap mereka jgn gelak .. skrng ni kalo dpt memenangi 2 tiket, i mau pigi tengok dng bf saya!! haha

ring531
Noob
Noob

Posts : 3
Join date : 2012-07-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Konsert J.LO pada hari 2nd December!

Post by somboi on Fri Nov 23, 2012 5:35 pm

Eh, baru ssia aku beritahu kau untuk hantar gambar hari tu, baru sia aku dapat tiket 2 percuma hari itu, ke SINGAPURA lagi....!!!!! ALAMAMAMAMAKKKK Gembiranya aku! cepatlah kau orang lain jadi pelanggan Xpax ataupun The Cube sekarang.. Razz
bit.ly/MMSJlo
bit.ly/TCJLo

somboi
Noob
Noob

Posts : 3
Join date : 2012-11-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Konsert J.LO pada hari 2nd December!

Post by wdl_98 on Mon Nov 26, 2012 11:30 am

Wow..saye suke sgt JL ni I love you

wdl_98
Noob
Noob

Posts : 1
Join date : 2012-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Konsert J.LO pada hari 2nd December!

Post by Sponsored content Today at 6:28 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum